مشاوره مالیاتی رایگان

مشاوره مالی و مالیاتی ، مشاوره حسابرسی ، مشاوره ثبت برند ، مشاوره ثبت شرکت ، مشاوره سرمایه گذاری ، مشاوره شرکتها و کارخانجات

مشاوره مالیاتی رایگان

مشاوره مالی و مالیاتی ، مشاوره حسابرسی ، مشاوره ثبت برند ، مشاوره ثبت شرکت ، مشاوره سرمایه گذاری ، مشاوره شرکتها و کارخانجات

معرفی مشاور مالی قابل اعتماد

ابتدای امر باید این نکته را ذکر کنیم که مشاوران مالی خوب لزوما" افرادی با دکترای اقتصادی و حسابداری و .. نیستند بلکه کسانی هستند که در یک حوزه سرمایه گذاری به طور تخصصی کار کرده اند و اطلاعات کارشناسی دقیقی در رابطه با سرمایه گذاری  دارند و  از پیچیدگی های و زیر و بم ها، ضرر ها و منافع سرمایه گذاری های متعدد  به خوبی مطلع هستند  این افراد هزاران یا میلیون‌ها دلار از دارایی دیگران را سروسامان  میدهند   بنابراین  باید دارای مطالعه اقتصادی خوبی هم داشته باشند و در سمینارهای اقتصادی و مالی شرکت کنند  و اطلاعات و دانششان به روز باشد ، بتوانند فضاهای مالی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند .مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که بهره گیری از تجربیات و دانش مشاوران مالی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای موفقیت است ، در دنیای امروز بهره گرفتن از مشاوره و تجربیات این افراد بیش از پیش احساس میشود چون راه ها و ترفند های فراوانی برای کلاهبرداری  و فریب  دادن وجود دارد و ممکن است شما بدون اطلاع و تجربه نه چندان زیاد اقدام به نوشتن قراردادی کنید   که بعدا" مشخص شود  کلاه بزگی سرتان گذاشته اند بعدا" مجبورید چند برابر هزینه کنید تا از ان مخمصه خلاص شوید بسیاری از متخصصان سرمایه گذاری معتقدند میزان خاصی از دارایی های فرد عاملی نیست که وی را به استفاده از خدمات مشاوره سرمایه گذاری وادار می کند بلکه رویداد های این چنینی تاثیری را دربردارد و زمانی که تجار در مورد مسائل مالی خود احساس نگرانی میکنند به مشاوران مالی رجوع میکنند.

 

 برای پیدا کردن مشاوران مالی خوب رزومه آنها را به دقت بررسی کنید  و با تحقیق از شهرت و اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید مشاورانی را انتخاب کنید که بتوانید با آنها تعامل خوبی داشته و آنها نیز متقابلا" به صحبت های گوشدهند آنها با ید از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما، موجودی ها ، بدهی ها آگاه باشند و باید به طور منظم در جریان  کارهای شما قرار بگیرند تا اگر وقفه ای افتاد در روند موفقیت مالی شما خدشه ای ایجاد نشود و این کار را باید از طریق گذاشتن جلسات متعدد انجام دهند ، در کسب و کارهایی در ابعاد وسیع   مشاوران مالی خوب هر سال دو بار جلساتی را با مشتری های خود برگزار و در این جلسات درباره برنامه ها، اهداف و روش های سرمایه گذاری گفت وگو می کنند. موفقیت و ماندگاری یک شرکت منوط به داشتن یک برنامه ریزی درست مالی است که اگر خودتان چندان متبحر نیستید حتما" از مشاوران مالی کمک بگیرید آنها به شما در  عقد قرار دادها ، خرید  و فروش ها ،  چند و چون های مالیاتی  و.. کمک خواهند کرد با  بهره گیری از مشاوره چنین افرادی با امنیت و اطمینان بیشتری تجارت خود را پیش خواهید برد. این افراد با دانش ،  اطلاعات و تخصص خود ابزارهای گوناگون مالی را در اختیارتان قرار داده  و شما انتخاب خواهید کرد . افرادی که خود سعی به پیشبرد همه مسائل به تنهایی دارند بیشتر شکست میخورند نسبت به افرادی که از خدمات و مشاوران مالی استفاده  میکنند و برای اهداف مالی خود برنامه ریزی محکمی دارند این افراد ضریب اشتباهاتشان کمتر است .

مشاوران مالی مستقل و یابه اختصار آی.اف. اِی‌ها (IFA) افرادی خبره‌اند که در مورد مسائل مالی به مشتریان خود مشاورهٔ مستقل می‌دهند وخدمات مختلف مالی را از سراسر بازار توصیه می‌کنند. این اصطلاح، برای تعریف موقعیتی نظارتی در بریتانیا ابداع شد ومعنایی بریتانیایی دارد؛ گرچه در بخش‌های دیگر جهان، از جمله هنگ کنگ نیزپذیرفته شده است. اصطلاح «مشاورمالی مستقل» برای توصیف مشاورانی ابداع شد که به جای کار در نمایندگی یک شرکت بیمه، بانک یا بیمه‌های بانکی به طور مستقل برای مشتریان خود کار می‌کنند. در آن زمان (سال ۱۹۸۸) دولت انگلستان در حال آغاز رژیم قطبیدگی بود که مشاوران را مجبور می کردکه یا با یک شرکت بیمهٔ مخصوص یا تولید کنندهٔ محصول خاصی کار کنند یا این که به طورمستقل فعالیت داشته باشند. این اصطلاح معمولاً در انگلستان مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در این کشور سازمان رفتار مالی(FCA)، مشاوران مالی مستقل را اداره می‌کند طوری که باید شرایط وصلاحیت‌هایی سختگیرانه را دارا باشند. به طور معمول یک مشاور مالی مستقل وضعیت مالی، ترجیحات و اهداف مشتری خود را بررسی دقیق می‌کند؛ این کار، گاهی به عنوان مرحلهٔ جمع‌آوری اطلاعات یاfact-find شناخته می‌شود. سپس آنها اقدام مناسب را برای رسیدن مشتری به اهدافش توصیه می‌کنند؛ و در صورت لزوم خدمات مالی مناسبی مطابق نیازهای مشتری توصیه می‌کند. افراد و کسب وکارها با مشاوران مستقل مالی در موارد بسیاری مشاوره می‌کنند؛ از جمله سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی بازنشستگی، بیمه، حفاظت و وام مسکن (یا سایر انواع وام). آن‌ها همچنین در رابطه با مالیات و برخی مسائل حقوقی مشورت می‌دهند.برای یافتن مشاور مالی خوب باید به چه نکاتی توجه کرد؟
حالا می‌خواهید از کجا شروع کنید تا آن برنامه فوق‌العاده را که برای موفقیتتان بهتر است، پیدا کنید؟ بار دیگر این سؤال را خودتان بپرسید تا واقعا از درون متوجه شوید که چه هدفی دارید. توصیه‌های ما کمکتان خواهند کرد تا بهترین برنامه را پیدا کنید. این توصیه‌ها نه تنها در پیدا کردن برنامه و مشاور مالی خوب شما را یاری می‌کنند، بلکه کاملا شما را ترغیب خواهد کرد که با پولتان چه کاری انجام دهید.

قابل اعتماد باشند
اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که آیا خود برنامه‌ریز مالی قابل اعتماد هست یا نه؟ این بدان معنی است که آن‌ها از لحاظ اخلاقی و قانونی موظف هستند در هر زمان در چارچوب حوزه کاری شما، بهترین برنامه را برایتان ارائه بدهند.

در کمال تعجب مشاوران مالی این کار را برای شما انجام نمی‌دهند! اغلب متخصصان مالی، در چارچوب معین تنها چیزهایی را به شما مشاوره می‌دهند که خوشتان بیاید. در حالی که اگر شما با یک شخص غیرقابل اعتماد کار کنید، مطمئنا مشاوره‌هایی که به نفعتان باشد هم دریافت نخواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.